FANDOM

Ikisskissgif

Pierwszy pocałunek Sam i Freddie'go

Seddie jest jedną z par w serialu ICarly.

Tworzy ją dwójka głównych bohaterów, Sam

Puckett i Freddie Benson.

Seddie to najbardziej popularny i najbardziej popierany pairing w całym serialu. Jego głównym rywalem jest Creddie (Carly i Freddie).

"Seddie" zostało wspomniane po raz pierwszy w odcinku Wojna fanów (iStart a Fanwar), kiedy Carly prowadzi wideo-rozmowę z Adam'em.

Fakty o SeddieEdytuj

  • W odcinkach Zasadzka (iStakeout), Randka ze złym chłopcem (iDate a Bad Boy), Wojna o szafkę (iMust Have Locker 239) i Ja Cię kręcę (iOMG) może wydawać się, że Sam, tak samo jak Freddie, jest dobra w temacie technologii.
  • Ze względu na to, że Sam jest charakterna i ma raczej "chłopięcą" osobowość (w szczególności w pierwszym i drugim sezonie) prawdopodobnie trudno było wyrazić jej swoje uczucia względem Freddie'go w sposób inny niż za pomocą bicia go, dokuczania mu oraz upokarzania go. Bardzo możliwe jest też to, że po prostu próbowała w ten sposób ukryć przed wszystkimi prawdziwe uczucie, którym darzyła chłopaka.

Seddie Chwile:Edytuj

  • iKiss (Pocałunek) - To było jasne pocałowali się poraz pierwszy, ale obiecali sobie, że nikomu nie powiedzą i, że to się nigdy nie powtórzy (mylili się)
  • iLove You (Kocham Cię) - Sam i Freddie szukają wspólnych zainteresowań: Idą do klubu kolejowego Freddiego oraz potem do ulubionego kuzyna i wujka Sam w więzieniu.
  • iThink They Kissed (Myśle, że się całowali) - Carly dowiaduje się o tym, że Sam i Freddie się całowali.
  • iQ (IQ) - Sam i Freddie są zmieszani, po zerwaniu już nie umią ze sobą normalnie rozmawiać.
  • iStill Psycho (Powraca Psycholka) - Sam wydaję się być zazdrosna, gdy Carly mówi, że Freddie słodko wygląda jak śpi.
  • iBalls (Gałki Oczne) - Sam pomaga Freddiemu kiedy jej potrzebuję.
  • iSaved Your Life (Uratowałem Ci życie) - Sam mówi Freddiemu, żeby zerwał z Carly.
  • iCan't Take It (Nie mogę tego przyjąć) - Sam i Freddie zachowują się jak prawdziwa para i nie kłóca się już ze sobą.
  • iDate Sam & Freddie (Randka Sam i Freddiego) - Sam i Freddie nieustannie się kłócą, ale to wygląda nawet słodko. Idą razem na kolację.
  • iSpeed Date (Przyśpieszam Randkę) - Pod koniec odcinka Sam przychodzi do Świata Koktajli po nieudanym zaproszeniu Gibbiego na dyskotekę. Zauważa jak Carly i Freddie tańczą ze sobą. Sam odchodzi z niedowierzającą miną (smutek i zmieszanie).
  • iTwins (Bliźniaczki) - Freddie myśli, że Sam nie ma siostry bliźniaczki Melani, ale to nie prawda. Chłopak nabierając "Niby Melani" zaprasza ją na randkę. Sam potem przyznaje mu, że Melani została wymyślona potem okazuje się, że Melani jednak istnieje.
  • iLost My Mind (Straciłam Rozum) - Sam nie pojawia się w szkole od pocałunku. Potem okazuję się, że jest w psychiatryku, Freddie znajduję Sam i pokazuje jej, że też jest w niej zakochany
  • iReunite with Missy (Powrót Missy) - Sam przychodzi do Freddiego po radę jak przechytrzyć Missy. Freddie po długim zastanowieniu pomaga Sam.
  • iOMG (OMG!) - Sam zaczyna być miła dla Freddiego, a potem go całuje w szkole (Pocałunek widzi Carly)

CiekawostkiEdytuj

  • Dan Schneider, twórca ICarly, jest prawdopodobnie fanem Seddie. Napisał on scenariusz do wszystkich odcinków, w których Sam i Freddie chodzą ze sobą. Nie zajął się on jednak scenariuszem do odcinka iSaved Your Life, w których głównym pairingiem jest Creddie, rywalizujące ze związkiem Sam i Freddie'go.