FANDOM

Jennette McCurdyEdytuj

Kariera Aktorska

Jennette McCurdy postanowiła zostać aktorką, po obejrzeniu filmu Star Wars, zainspirowana rolą Harrisona Forda. Po raz pierwszy wystąpiła w telewizji w 2000, gdy pojawiła się w jednym z odcinków serialu MADtv. Dało jej to szansę na pokazanie talentu aktorskiego, szczególnie zaś umiejętności komicznych. W 2001 wystąpiła w japońskim filmie science-fiction - Shadow Fury, gdzie wcieliła się w postać Anny Markov, natomiast w 2002 zagrała w jednym z odcinków serialu telewizyjnego CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas. W latach 2003-2004 McCurdy pojawiła się w produkcjach Karen Sisco i Zwariowany świat Malcolma oraz Breaking Dawn, Tygrysi rejs, czy Życie przede wszystkim. Jej zdolności aktorskie zostały docenione – za rolę w ostatnim z tych filmów została nominowana, w 2005, do Young Artist Award.

Muzyka

Poza pracą na planie Jennette zajmuje się także muzyką, uwielbia muzykę krajową Country. Najczęściej tworzy covery znanych piosenek. W maju premierę miał jej debiutancki album Not That Far Away, który według zapowiedzi miał zostać wydany już w czerwcu 2009, jednak 6 lipca McCurdy oświadczyła, że podpisała umowę z Capitol Records. 16 kwietnia 2010 upublicznione zostały fragmenty wybranych piosenek z pierwszego albumu. Były to: "Not That Far Away", "Never Let Me Down", "Break Your Heart", "Better", "Stronger", i "Put Your Arms Around Someone".

Życie prywatne

Ma trzech starszych braci: Marcusa, Dustina i Scotta. Jest ambasadorem fundacji Starpower Starlight (Światło Gwiazdy) dla dzieci, jej celem jest pomoc dzieciom w odnalezieniu ścieżki swojego życia i radości w ciężkich chwilach choroby